Skip to content

Marketing innowacji

Od 2010 roku, wraz z partnerami zajmującymi się fotografią, drukiem i logistyką w poligrafii, zrealizowaliśmy ponad 350 projektów wdrożenia zmian w promocji nowych technologii.

Wsparcie w marketingu innowacji oferujemy dla innowacyjnych produktów, usług i projektów badawczych. Obejmuje ono kompleksową pomoc w kreowaniu marek, projektowanie graficzne, opracowanie materiałów promocyjnych, działania targowe i sprzedażowe oraz zarządzanie marką.

W rezultacie skutecznego wsparcia z naszymi klientami dotychczas wprowadziliśmy na rynek 14 nowych produktów i procesów o wartości sprzedaży przekraczającej łącznie 5 milionów złotych rocznie.

Korzyści dla klientów

  • Obniżenie kosztów prowadzenia marketingu i sprzedaży poprzez zatrudnienie specjalistów i wynagrodzenie wyłącznie za osiągnięte efekty
  • Redukcja wydatków na działania promocyjne dzięki kompleksowej obsłudze i uzyskaniu niższych cen jednostkowych (np. w odniesieniu do druku)
  • Przeniesienie odpowiedzialności za organizację prac na doświadczony podmiot niezależny i zobowiązany do właściwej realizacji usługi
  • Zmniejszenie obciążenia zespołu lub pracowników, których zaangażowanie byłoby konieczne w realizacji działań promocyjnych

Osoba kontaktowa: Urszula Obajtek, kontakt@ctet.pl

Elementy oferty

  • Opracowanie strategicznych dokumentów dotyczących marketingu produktów, usług i organizacji
  • Opracowanie i wdrożenie planów sprzedaży dla innowacyjnych produktów i usług
  • Przeprowadzenie analizy rynku i konkurencji wraz z określeniem potencjału zakupowego potencjalnych nabywców
  • Wdrożenie innowacyjnych metod sprzedaży i optymalizacja kosztów procesowych
  • Opracowanie koncepcji promocyjnej dla innowacyjnych produktów usług i projektów badawczych
  • Przygotowanie tekstów promocyjnych i projektów graficznych
  • Projektowanie i wykonanie dedykowanych serwisów internetowych w oparciu o systemy samodzielnego zarządzania treścią (CMS – Content management system)
  • Wykonanie materiałów multimedialnych – fotografii, prezentacji, filmów i animacji
  • Prowadzenie działań public relations w mediach tradycyjnych i internetowych (portale tematyczne, sieci społecznościowe)
  • Organizacja krajowych i międzynarodowych wydarzeń promocyjnych takich jak targi, event-y, konferencje, wystąpienia publiczne i misje gospodarcze
  • Usługi konferansjerskie podczas wydarzeń promocyjnych i konferencyjnych
  • Pozycjonowanie serwisów internetowych
  • Prowadzenie kampanii promocyjnych i informacyjnych w mediach społecznościowych
  • Copywriting – formułowanie treści do wykorzystania w sieci www i wszelkich materiałach promocyjnych